Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Neden Yok ? 7 Şubat 2015

Sponsorlu Bağlantılar
Bu Tarz Benim Eleme Neden Yayınlanmadı tv8 ? Bu tarz benim hafta içi bölümlerinde reytinglerde Show tv'yi açık arayla geçiyor ama cumartesi geceleri düzenlenen eleme gecesinde bu başarıyı yakalayamıyor. Tv8 yönetimi bunun önüne geçmek için eleme gecelerini saat 22:00'a aldı bunun yerine 20:00'da film kuşağı yayınlanacak. İlk olarak bu hafta uygulanacak olan programda Recep ivedik yer alıyor. Kan kaybını önlemek için flaş değişiklik bu şekilde oldu. Diğer haberler için takip ediniz.
bu tarz benim eleme,bu tarz benim eleme gecesi,bu tarz benim eleme gecesi neden yok,bu tarz benim eleme neden yok tv8,bu tarz benim neden yok, bu tarz benim niye yok, bu tarz benim yayından kaldırıldı mı, bu tarz benim yayınlanmayacak mı, bu tarz benim cumartesi gecesi, bu tarz benim saat kaçta
Bu filmi paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2012. hdizlesen