Yüzüklerin Efendisi: Kralın Dönüşü 2 Hd izle

Sponsorlu Bağlantılar
"The Lord of the Rings: The Return of the King" (orijinal adı)
201 dk  -  Aksiyon | Macera | Fantastik  -  19 Aralık 2003 (Türkiye)
Oy: 8,9
Gandalf ve Aragorn onlar Tek Yüzük Mount Doom yaklaşım olarak Frodo ve Sam onun bakışlarını çekmek için Sauron'un ordusuna karşı Men Dünya kurşun.

Yönetmen: Peter Jackson
Yazarlar: JRR Tolkien (roman), Fran Walsh (Senaryo), 2 daha fazla kredi
Yıldız: Elijah Wood , Viggo Mortensen , Ian McKellen
Arsa Anahtar Kelimeler: halka | savaş | kral | orta toprak | ölü ordu |
Ülke: ABD | Yeni Zelanda
Dil: English | Quenya | Eski İngilizce | Sindarin
Yayın tarihi:19 Aralık 2003 (Türkiye)
Diğer Adı: Yüzüklerin Efendisi: Kralin Dönüsü See more
Mekanlar Çekimler: Camperdown Studios, Camperdown Road, Miramar, Wellington, Yeni Zelanda
Süre: 201 dk | 251 dk (Genişletilmiş baskı) | 263 dk (Özel Genişletilmiş Blu-Ray Edition)

Hikaye: Frodo ve Sam, Gollum onları önde yolu, Sauron ücret olarak Pelennor Çayırları, Minas Tirith ve Kara Kapıları büyük bir savaşta eski Burs yardımı Rohan ve Gondor habersiz One Ring, yok Mount Doom yaklaşmaya devam ederken onun Orta-Dünya'ya karşı son savaş.


Bu filmi paylaş :

+ yorum + 1 yorum

Adsız
20 Ağustos 2014 05:17

Bir film, seyirci olarak, ben çok Hollywood filmlerinin sürekli, abartılı, abartılı, underplayed, overdramatized performans ve üretim kalitesi ile sıkılmış olma eğilimindedir. Son yıllarda ne yazık ki uzak en büyük bütçeli Amerikan filmleri beni tahrik olan bir özellik. İyi bir fikir sokakta ölü düşer önce bunun dışında onlar için en ham nakit pompalamak umuduyla, Hollywood para basma makinesi ile karıştırılmış olur. Hepimiz Matrix Bayilik doğan bir başarısızlık catastophre gördüm. Böyle muazzam yutturmaca ve itiraf dahi sadece gerçekten istediği ve daha franchise beklenen bizler için başarısızlık daha da dokunaklı yaptı. tüm söyleniyor, ben Yüzüklerin Efendisi inanılmaz güçlü bir görsel deneyim olduğunu söylemeliyim. Hatta sadece görsel bir deneyim. Peter Jackson, özetin özeti epik içine çağımızın en güzel yazılı parçalardan biri hazırlanmış etti. O hiç oluşturulan filmlerin en huşu uyandıran koleksiyonu biriyle JRR Tolkien'in görkemli hikaye anlatımı tamamlamaktadır. oturup bu filmi izlerken Kralın Dönüşü kadar götürür filmin 7 saat, gerçi sadece öncüsüdür. Sadece düz parlaklık var. Film hakkında her şey harika. Jackson romanın orijinal akışı biraz detracting sahneleri düzenlenmiş hangi şekilde gerçekten her üç katlı branşlarda güçlü gerilim tutmaya yardımcı olur. Tolkien mizah mükemmel bozulmamış ve bu kahramanların yiğitlik ve sadece düz serinlik düz şaşırtıcı. . Kelimeler için hepsi sadece çok fazla (BÜYÜK savaşta Legolas Çıkış) bir sancı olsaydı ve ben film bir kavrama, o acı uzun çalışma süresi olan bir noktayı bulamıyor yapılmış asla olacak herhalde İşte. Ben şahsen bu kaynak malzeme gerçek ve tamamen sürükleyici böyle bir filmin yapılmış olabilir tek yolu olduğunu inanıyorum, ama ben reklamları ve önizleme de dahil olmak üzere 4 saat sonra (duygusal son dakikalarda daha benim posterior ağrı konusunda kendimi daha fazla endişeli bulundu ) Ben sıkışık koltukta geçirdiği. Gibi, bu DVD'nin üzerinde serbest olduğunda (benim için en azından) (onlar kesip Sauroman sahneleri görmek için olsun ... genişletilmiş için sabırsızlanıyorum) daha iyi. Tüm olacak olsa bir film olarak, bu inanılmaz. Hikaye anlatma ve şimdi sinemada gerçek bir kalıcı mirası. Bravo Bay Jackson.

Yorum Gönder

 
Copyright © 2012. hdizlesen